تحميل لعبة FIFA 19 للاندرويد بدون نت من ميديا فاير ppsspp باخر الانتقالات والاطقم واللعيبة

  • ver: **:**
  • ios,android
  • **:** MB

تحميل لعبة FIFA 19 للاندرويد بدون نت من ميديا فاير ppsspp باخر الانتقالات والاطقم واللعيبة 


فيفا 19 (بالإنجليزية:FIFA 19)، هي لعبة مقطع مرئي مرتقبة في 28 شهر سبتمبر، وستعمل على كل المنصات، ومن ضمنها بلاي ستيشن 4، مايكروسوفت ويندوز، نينتندو سويتش وإكس بوكس ون
طور السفرية (مشوار الإحتراف) - أليكس هنتر كانت مستهل طور السفرية في فيفا 17 مع اللاعب أليكس هنتر (الذي عبر عنه ونمذجه أديتوميوا إدون)، وهو لاعب كرة قدم شاب في مقتبل العمر يعمل على يجعل بصمته في بطولة الدوري الإنجليزي الفاخر. بحيث يستطيع اللاعب من اختيار أي نادي في بطولة الدوري الإنجليزي الفاخر للعب به في مطلع الموسم تم تحديث الطور في فيفا 18 بحيث شملت المزيد من التفاوت والتحويلات و "عالم مفتوح" حيث سوف يكون بامكان اللاعب من اتخاذ بعض "الأحكام الحاسمة" التي من شأنها أن يقع تأثيرها على مصير هنتر وشركائه و تقسيم كيفية الرواية إلى عديدة أقسام، لكل قسم أهدف معينة وسيكون لكل منها غايات معينة يتعين تحقيقها والوفاء بها إلا أن في فيفا 19 تم تحويل الطور ليتماشى مع ثلاث شخصيات أساسية ( أليكس هنتر، داني ويليامز و كيم هنتر ) و لكل شخصية طوره المخصص حيث تختار نادي من بطولة الدوري الإنجليزي ليحترف به داني ويليامز و تلعب مع كيم هنتر مع المنتخب الأمريكي أما أليكس هنتر فهو الشخصية الأساسية في الطور فيتوجب عليك إختيار نادي أوروبي هائل ليحترف به.

ألتيميت تيم في 12 حزيران 2017 أفصحت EA Sports عن إدراج بعض اللاعبين القدامى أمثال الحارس السوفييتي ليف ياشين والأرجنتيني دييغو مارادونا والفرنسي تييري هنري والبرازيلين بيليه و رونالدو في طور Ultimate Team (وهو طور تبني فيه تشكيلتك المخصصة وفق منافسات الدوري أو الجنسية).

بطولة دوري أبطال أوروبا تم الإشعار العلني رسميا عن شراء لعبة فيفا 19 لحقوق بطولة دوري أبطال أوروبا و سوف يكون ذلك أول قسم من لعبة فيفا يتضمن على بطولة دوري أبطال أوروبا.

نمط الوظيفة ينقسم إلى قسمين:-


وظيفة لاعب هو أن تقوم بتصميم لاعبك المخصص وناديه وأن تقطن وتنتقل من فريق إلى آخر كما في الحقيقة

وظيفة مدرب هو أن تقوم بتدريب فريق ومنتخب وأن نحقق البطولات وتشتري اللاعبين وبيعهم وتغير أرقامهم ومراكزهم كما في الحقيقة
10 طوني كروس
المحرك الذي يحمي ويحفظ تشغيل ماكينة نادري ريال مدريد المهيمنة ، كروس هو لاعبي خط وسطين مثاليين كلهم يدخلون إلى لاعب واحد ممتاز. ويمكنه افتتاح الكرة بحرص عالية في أي موضع علي الملعب عن طريق تقييمه لـ89 تمريرة وإيجاد منطقة لنفسه ولزملائه عن طريق تقييمه لـ "Dribbling 82". بصرف النظر عن أنه من المعتاد أن يلعب على نحو مركزي وعميق ، لكن أسلوبه في الكرة و 82 تقديرًا للرماية يجعله أكثر خطورة عندما يجد ذاته بجوار المربع.
مانشستر يونايتد
9 ديفيد دي جيا
الحارس الأعلى تقديرًا في العالم يملك أفضل الأعصاب في الشغل ؛ له 94 ردود التصرف و 90 تصنيف الغوص يقصد أنه سوف يستغرق زيادة عن لقطة لائقة لاصطياده على حين غرة. سنين من الخبرة على أعلى مستوى شحذت كذلكً الترتيب 88 الرائع من قبل الإسباني ، وأصبح واحدا من أفضل الفرق في توزيع الكرة بقدمه ، وهذا بفضل تصنيف 87 Kicking.
نادي برشلونة
8 لويس سواريز
رأس الحربة المركزي المتطرف في نسق برشلونة ، سواريز يحبط دائما أعداءه مع مراوغته على الكرة (87 Dribbling) وقوته (85 Physical) ، الذي يبقي المدافعين في ذراعه. إلا أن خاتمة أوروجواي هي ايضا من ضمن أعلى المستويات في الماتش (90 رماية) ، ومشهد سواريز مع الكرة يكفي لملاحقة حتى كوابيس المدافعين الأكثر خبرة.

نادري ريال مدريد

7 سيرجيو راموس
في الوقت الحاليّ المدافع الأعلى تصنيفا في عالم رياضة كرة القدم ، أمضى راموس حياته المهنية في وقت مبكر كظهير اليمين. ولكن عندما انتقل إلى ترتيب الظهير الخلفي ، عزز الإسباني موضعه في المستوى الأعلى للرياضة. يتمتع راموس بتصنيف 91 دفاعي ، والذي يتجلى في قيادته الاستثنائية ، ومعاملته المثالية ، وخبرته الجوية.
6 إيدن هازارد
وهناك لاعب آخر يتمتع بإمكانيات عالية يجعل إمكانياته خطيرة في أي دور رأس حربة ، فإن هازارد هو جناح بالاسم ، لكنه على الارجح أن يعيث فسادًا على الأعداء أينما وقع ليبدو بالملعب. تمكن البلجيكي طول الوقتً من العثور على منطقة لم تكن حاضرة من قبل ، وهذا باستعمال تسارعه 91 Pace و 94 تصنيفًا فاخرًا للتقطير لفتح أي لعبة لنفسه ولزملائه.
5 كيفين دي بروين
عقب البلجيكي الاستثنائي الآخر الذي ترك بصمته على أعلى مستوى ، يدير دي بروين العرض لمانشستر سيتي ولعب دوراً هائلاً في ماراثون اللقب. صاحب الـ 92 Passing هو أعظم رصيده كصانع ألعاب ، ولكن دي بروين أيضاًً بعيد المنال على الكرة بواسطة 87 تمريرة ، لهذا فهو باستمرارً يجد ذاته مع البدائل. سواء كان هذا بواسطة شوطة حرة على الفور أو التقاط لقطة من اللعب المفتوح ، فإن De Bruyne هو لاعب النخبة الذي يضم 86 تصنيفًا للرماية.
4 لوكا موديتش
حظي الحائز على لقب الكأس الذهبية في مونديال كأس العالم بتقييم هائل منذ مرحلة طويلة ، إلا أن نجاحاته الأخيرة قادت إلى الوصول إلى النجومية. صانع الهجمات الكرواتي من الممكن أن يفعل أي شيء إلى حد ماً من خط الوسط ، لأن تصنيفه 90 Passing و 91 Dribbling من ضمن الأجود في اللعبة. يمكن للاعبين القلائل تحويل ماتش في لحظة مع تمريرة كاملة أو تدشين صاروخ طويل النطاق مثل Canric.
باريس سان جيرمان
3 نيمار جونيور
وقد صنع سمبا سامبا اسما أضخم لنفسه منذ انتقاله إلى باريس سان جيرمان ، حيث يتضح الذوق البرازيلي الفريد أسبوعياً. نيمار جونيور فعال في أي دور رأس حربة ، بفضل تقييماته الممتازة في مختلف فئة أساسية إلى حد ما ، إلا أن تسديده 92 بيس و 95 من المراوغة ما يجعله الجناح اليسار الأسمى في العالم.
نادي برشلونة

2 ليونيل ميسي

ما زال رأس الحربة الارجنتيني ، الذي لا يزال قوياً في أعقاب سنين من كسر الأرقام القياسية والفوز بالبطولات ، بدون شك واحدا من أعظم المهاجمين الذين لعبوا الماتش. موهوبين ميسي ومهاراته تجعله متنوع الاستعمال بشكل كبير. 96 تبدو لعبة Dribbling الداعِي في أن أسلوبه هو الأمثل في العالم ، ويمنحه تصنيف Passing الذي حصل على 88 نتيجة تمكُّن على اللعب ، حتى أن القلة الآخر يقترب منه. قم بدمج هذا مع تصنيف 91 للتصويب ومن السهل إستيعاب الداعِي خلف قيام ميسي بكسر كل سجل من مقاصد إلحاق الغايات. كل هذا يزيد من وصفة أسطورة الساحرة المستديرة الحقيقية.
يوفنتوس
1 كريستيانو رونالدو
لقد حظيت مسيرة نجم FIFA 19 بالجوائز والجوائز ، ولكن في أعقاب انتقاله الهائل إلى يوفنتوس ذلك الموسم ، من الملحوظ أن رونالدو لم ينجح في الاستحواذ على الألقاب الفضية. ما زال رأس الحربة البرتغالي يلعب مثل أفضل لاعب في العالم ، وتصنيفاته دليل على لاعب موهوب على نحو مدهش. رونالدو يتغلب على المدافعين الأيسر واليمين عندما يهاجمونهم ، ويحرقونهم مع تسع 90 تسديدة ويخنقونهم بتصنيف 90 تمريرة. إلا أن الأكثر اكتمالا في الساحرة المستديرة كرة القدم يقف فوق البقية بمخزون 93 نقطة للرماية ، دليل على وجود لاعب طبيعي يضع فرصا أكثر الأمر الذي يفوته على نحو منتظم.






FIFA 19 is a video game scheduled for September 28 and will work on all platforms including PlayStation 4, Microsoft Windows, Nintendo Switch and Xbox One.


Alex Hunter was the first stage of the FIFA 17 campaign with Alex Hunter (who was voiced by Aditomia Edon), a young footballer who makes his mark in the Premier League. So that the player can choose any club in the Premiership Premier League to play at the beginning of the season. The stage was updated at FIFA 18 to include more variation and conversions and an "open world" where the player will be able to take some "crucial judgments" that would The impact on the fate of Hunter and his partners and the division of how the novel into several sections, each section has specific goals and each will have certain goals to be achieved and fulfilled, but in Viva 19 phase was converted to match three key characters (Alex Hunter, Danny Williams and Kim Hunter) Each character has his / her own chosen stage where he chooses a club from the League League Lizzy for stints by Danny Williams and play with Kim Hunter with the American team while Alex Hunter is the main character in the phase you choose a European MUST Club massive stints with.



Ultimate Tim On June 12, 2017 EA Sports announced the inclusion of some veteran players like Soviet goalkeeper Lev Yashin, Argentina's Diego Maradona, Thierry Henry, Brazilians Pele and Ronaldo in the Ultimate Team (a process in which to adopt your squad according to league or nationality).



Champions League Official notice of the purchase of FIFA 19 rights to the Champions League has been officially announced and will be the first section of FIFA's Champions League game.



The function pattern is divided into two parts: -




A player's job is to design your own player and club and to live and move from one team to another as in fact



The job of a coach is to train a team and a team and to win tournaments and buy players and sell them and change their numbers and positions as in fact

Tony Croce

The engine that protects and saves the running of Real Madrid's dominant Nadri machine, Cross is a perfect line-up and players who all fit into one excellent player. He can open the ball carefully at any position on the pitch by evaluating his 89 passes and finding an area for himself and his teammates by evaluating him for "Dribbling 82". Regardless of the fact that it is customary to play in a central and deep manner, but his style in the ball and 82 in recognition of the shooting makes him more dangerous when he finds himself next to the box.

Manchester United

9 David De Jia


The highest rated goalkeeper in the world has the best nerves in the job; his 94 disposition responses and 90 dive ratings meant that he would take an extra decent shot to catch him by surprise. Years of experience at the highest level also sharpened the impressive 88 ranking by the Spaniard and became one of the best teams in the distribution of the ball with a foot, thanks to the classification of 87 Kicking.

F.C.B

8 Luis Suarez

In the Barcelona style, Suarez has always frustrated his enemies with his dribbling (87 Dribbling) and 85 (Physical) power, which keeps defenders in his arm. The Uruguayan finale is also among the highest in the match (90 shooting), and Suarez's scene with the ball is enough to chase even the most experienced defenders' nightmares.



Nadri Real Madrid

7 Sergio Ramos

Currently the world's top-rated defender, Ramos spent his early career as a right-back. But when he moved to the back-back arrangement, the Spaniard strengthened his position at the top level of the sport. Ramos has a defensive rating of 91, reflected in his exceptional leadership, exemplary handling, and aerial experience.

6 Eden Hazard
Another player with high potential makes his chances dangerous in any spearhead. Hazard is a wing by name, but he is likely to wreak havoc on enemies wherever he happens to look at the stadium. The Belgian was able to find an area that was not present before, using 91 pace and 94 high-grade distillation to open any game for himself and his teammates.

Kevin De Bruin

After the other extraordinary Belgian who left his mark at the highest level, De Bruin runs the show for Manchester City and played a huge role in the title marathon. His 92 Passing is his greatest score as a game maker, but De Bruyn is also elusive on the ball by 87 passes, so he constantly finds himself with alternatives. Whether it's by free-on-the-spot or taking a shot of open play, De Bruyne is an elite player with 86 shooting ratings.

4 Luca Modic


The winner of the FIFA World Cup was awarded a FIFA World Cup trophy for a long time, but his recent successes have led to stardom. The Croatian attack maker could do anything fairly out of the midfield, because his ranking is 90 Passing and 91 Dribbling is among the finest in the game. The few players can turn a match in a moment with a full pass or launch a long-range rocket such as Canric.

Paris Saint-Germain

3 Neymar Junior

Samba Samba has made a bigger name for himself since moving to Paris Saint-Germain, where the unique Brazilian taste is shown weekly. Neymar Jr. is effective in any spearhead, thanks to his excellent ratings in a fairly basic category, but his 92 pes and 95 dribbles make him the world's top left wing.

F.C.B

Lionel Messi

The Argentine spearhead, still strong in the wake of years of breaking records and winning championships, is still one of the greatest attackers who have played the game. Messi's talents and skills make him very versatile. 96 Dribbling, who claims his style is the best in the world, gives him a Passing score of 88 that he can play, and even a few others approach him. Combine this with the 91 rating of the correction and it is easy to accommodate the messianic behind Messi breaking each of the goals of attaching goals. All this adds up to the true witch legend's real recipe.

Juventus

Cristiano Ronaldo

The FIFA 19 Grand Prix has been awarded prizes and prizes, but following his huge move to Juventus that season, it is notable that Ronaldo has not managed to win silver titles. The Portuguese spearhead still plays like the best player in the world, and his ratings are a guide to an amazingly talented player. Ronaldo defeats the left and right defenders when they attack them, and burn them with nine 90 shots and choke them with 90 passes. However, the most complete in the round-robin football stands above the rest with a stock of 93 points of shooting, evidence of a natural player who puts more opportunities that he misses on a regular basis.

ارسلها لاصدقائك !
ارسل تعليق
fav image