1. العاب
  2. العاب حرب

اخيرا تحميل لعبة Resident Evil 2 Remake للاندرويد بحجم صغير وبجرافيك خرافي PS4

اخيرا تحميل لعبة  Resident Evil 2 Remake للاندرويد بحجم صغير وبجرافيك خرافي PS4


ريزدنت إيفل 2 (2019)
الشر المقيم 2[a] هي لعبة مقطع مرئي من نوع زعر المكث من تعديل ونشركابكوم. اللعبة تتبع الشرطي المبتدأ ليون س. كينيدي والطالبة الجامعية كلير ريدفيلد خلال محاولتهم الفرار من مدينة راكون سيتي عقب تفشي الزومبي فيها. اللعبة هي إرجاع صنع لريزدنت إيفل 2' (1998). صدرت اللعبة دولياً على أجهزة بلاي ستيشن 4، ويندوز، اكس بوكس وان في 25 كانون الثاني 2019. إستلم اللعبة إشادة دولية من النقاد الذين مدحوا التقديم وأسلوب اللعبة ووفائها للنسخة الأصلية.
يرجع ذلك الفيلم الرائع Resident Evil 2 ، الذي أعيد بناؤه بالكامل من الألف إلى الياء للاستحواز على تجربة سردية أعمق. باستعمال محرك RE المخصص من Capcom ، يقدم Resident Evil 2 لقطة حديثة لقصص الزعر الكلاسيكية عن طريق مشاهد مرئية واقعية على نحو مدهش وصوت غامر يدق الفؤاد ، وكاميرا حديثة على الكتف ، وعناصر تحكم جديدة على أحوال اللعب من الصورة الأصلية. لعبه.

في Resident Evil 2 ، يرجع الشغل الكلاسيكي ، والاستكشاف المتوتر ، واللعب حل الفزورة التي حددت سلسلة Resident Evil. ينضم اللاعبون إلى ضابط أجهزة الأمن المبتدئ ليون كينيدي وطالبة الكلية كلير ريدفيلد ، اللذان يجتهدان سوياً بتصرف اندلاع كارثي في ​​مدينة راكون التي حولت سكانها إلى كائنات زومبية قاتلة. لديها كل من ليون وكلير حملات لعب معزولة خاصة بهما ، الأمر الذي يسمح للاعبين بمشاهدة الرواية من منظوري الأحرف. إن مصير هاتين الشخصيتين المشاهير هما في أيدي اللاعبين خلال عملهم سوياً بهدف المكوث والوصول إلى قاع ما خلف الانقضاض المروع على المدينة. سوف تجعل بها على قيد الحياة؟


خيال مفعم بالحيوية يتخيل المراجعة في فيلم زعر كلاسيكي - استنادًا إلى الإنتاج الأصلي في عام 1998 ، تم إرجاع تشييد اللعبة الحديثة بالكامل من الألف إلى الياء للاستحواز على تجربة سرد أعمق.
منظور حديث على الإطلاقً - وضع كاميرا حديث على الكتف ونظام تحكم حديث يخلقان تجربة أكثر حداثة في تجربة زعر المكوث على قيد الحياة ، ويقدم للاعبين وقت إضافي للذاكرة مع أحوال اللعب الأصلية من إنتاج 1998.
مرئيات واقعية مرعبة - مرتكزة على محرك RE RE المخصص من Capcom ، تقدم Resident Evil 2 صورًا ذات مشاهد رائعة تحبس الأنفاس ، في حين توفر الإنارة المذهلة تجربة حادة ومكثفة ورائعة في الوقت الذي يتجول فيه اللاعبون في أروقة إدارة شرطة مدينة الراكون (RPD).
واجه جحافل بشعة - يتم إحضار الزومبي إلى الحياة بنفوذ رطب واقعي مرعب حيث أنها تتفاعل في الوقت الحقيقي مع تدمير لحظي واضح ، الأمر الذي يجعل كل رصاصة تحسب.
مسلسل مميّز لتعريف اللعب - الانخراط في قتال محموم مع الخصوم ، استطلاع الممرات المظلمة ، حل الألغاز للوصول إلى الأنحاء وجمع واستخدام المواد المكتشفة في كل مناطق البيئة في موقعة متواصلة مرعبة بهدف المكث.
شاهد الشخصيات المفضلة بالأخذ في الإعتبار حديث تمامًا - انضم إلى ضابط قوات الأمن الصاعد ليون س. كينيدي في أول يوم في الشغل وطالبة الكلية كلير ريدفيلد ، التي تبحث عن شقيقها وسط وباء زومبي مرعب.
خطوة إلى الحذاء الصاعد لكل من الأبطال - استمتع بالحملات المعزولة القابلة للتشغيل لكل من ليون وكلير ، الأمر الذي يسمح للاعبين برؤية الحكاية من منظور شخصيتهم.
يصف المطورون محتوى مثل ذلك:

قد تتضمن تلك اللعبة على محتوى غير ملائم لمختلف المراحل العمرية ، أو قد لا تكون مناسبة للعرض في الشغل: القساوة المتواصل أو الغور ، المحتوى الناضج العام



Resident Evil 2 (2019)
Resident Evil 2 [a] is a game of video clip of the type of pharynx condensate modified by Syncapacom. The game follows police cop. Kennedy and university student Claire Redfield as they tried to flee Raccoon City after a zombie outbreak. The game is a return made for the Riddle Eiffel 2 '(1998). The game was released internationally on PlayStation 4, Windows, and Xbox One on January 25, 2019. The game received international acclaim from critics who praised the presentation and the style of the game and its dedication to the original version.
This is the remarkable movie Resident Evil 2, which was completely rebuilt from the ground up to capture a deeper narrative experience. Using Capcom's RE engine, Resident Evil 2 offers a modern snapshot of classic Hawk stories with amazingly realistic visuals, a heart-beating sound, a modern shoulder camera and new controls on the gameplay from the original. Game.

In Resident Evil 2, classic work, tense exploration, and gameplay return the puzzle of the Resident Evil series. The players join junior security officer Leon Kennedy and college student Claire Redfield, who are working together on a disastrous outbreak in Raccoon, which has turned its inhabitants into deadly zombies. Both Leon and Claire have their own isolated game campaigns, allowing players to see the novel from the perspective of characters. The fate of these celebrity characters is in the hands of the players as they work together to stay and reach the bottom of what is behind the terrible onslaught on the city. Will you make it alive?

Vibrant imagination The review in classic thriller film - based on the original production in 1998 - is reminiscent of the construction of the whole modern game from the ground up to a deeper narrative experience.
A modern perspective - the development of a modern shoulder camera and a modern control system that creates a more modern experience in the Survival Hawk Experience, providing players with extra memory time with original 1998 production modes.
Awesome Realistic Videos - Based on the Capcom RE RE engine, Resident Evil 2 delivers breathtaking views, while the stunning lighting offers a sharp, intense and fascinating experience while players walk around the corridors of the Raccoon Police Department (RPD).
Faced with ugly hordes - the zombie is brought to life with a frighteningly realistic dampness effect as it interacts in real time with a clear instantaneous destruction, which makes every bullet counted.
A special series to define the game - engage in frantic fights with opponents, explore the dark corridors, solve puzzles to reach the collection and use of materials discovered in all areas of the environment in a continuous location terrifying to condense.
See favorite characters taking into account a completely new - join the rising security officer Leon S. Kennedy on the first day of the job and college student Claire Redfield, who is looking for her brother amid a frightening zombie epidemic.
Step into the rookie of each of the heroes - Enjoy the isolated campaigns that are run by Leon and Claire, allowing players to see the story from the perspective of their personality.
Developers describe content like this:

This game may contain content that is inappropriate for different age ranges, or may not be suitable for display in the job: continuous hardness or gore, general mature content


ارسلها لاصدقائك !
ارسل تعليق
fav image