1. العاب

تحميل لعبة god of war للاندرويد ppsspp بحجم صغير 80MB من ميديا فاير بدون فك ضغط او نقل ملفات

  • العاب
  • ver: **:**
  • ios,android
  • **:** MB

تحميل لعبة god of war للاندرويد ppsspp بحجم صغير 80MB من ميديا فاير بدون فك ضغط او نقل ملفات


إله الحرب (بالإنجليزية: God of War) هي سلسلة ألعاب مقطع مرئي من نوع الأكشن والمغامرات من إصدار مؤسسة سوني وهي مستندة على أساطير الآلهة الإغريقية حيث أخذت اسمها من آريز (Ares) وهو "إله الحرب" نحو اليونانيين القدماء، حيث يتواجد آيرز في الجزء الأول من السلسلة كـ عدو لبطل اللعبة وهو كراتوس والذي يرغب في الانتقام من آيرز لأنه يشاهد أنه الداعِي في قتل قرينته وابنته.موقع تحميل العاب مجانا

God of War [a] هي لعبة مقطع مرئي مجازفات حركة تم تحديثها

 عن طريق Santa Monica Studio ونشرتها Sony Interactive Entertainment (SIE). صدر يوم 20 نيسان 2018، للبلاي ستيشن 4 (PS4)، فمن الدفعة الثامنة في الله من الحرب السلسلة، والثامنة زمنيا، وتتمة لله 2010 من الحرب III. على ضد الماتشات الفائتة، والتي كانت مأخوذة عن الأساطير اليونانية، ويستند ذلك الدفعة فضفاضة على الميثولوجيا الإسكندنافية، والغالبية منها مجموعة في النرويج القديم في ميدان مدكارد. لأول مرة في تلك السلسلة، وهناك نوعان من الأطراف الأساسية: كراتوس، واليونانية الله الحرب الماضي الذي ما زال كحرف اجتمع للعب لاغير، والشاب ابن أتريس. من حين لآخر ، قد يسيطر اللاعب على نحو سلبي عليه. في أعقاب موت زوجة الثانية وأتريس "كراتوس الأم، أنها سفرية الإخلاص بوعدها لنشر رمادها في أعلى ذروة في تسعة ساحات. يحتفظ Kratos ماضيه موقع تحميل العاب ppsspp المضطرب بسر من Atreus ، الذي لا يعي طبيعته الإلهية. على طول رحلتهم ، يواجهون الوحوش والآلهة في العالم الإسكندنافي.

التي وصفها المدير الإبداعي كوري بارلوغ كما تخيلها من الامتياز، وتحويل اللعب الأساسي هو أن كراتوس يستعمل على نحو بارز الفأس موقعة السحرية عوضا عن توقيعه شفرات مزدوجة بالسلاسل. يستعمل God of War أيضًا كاميرا بلا مقابل على الكتف ، مع لعبة في لقطة واحدة ، في في مقابل الكاميرا السينمائية الثابتة من الإدخالات الفائتة. كانت تلك هي أول مرة التي تستخدم فيها لعبة AAA ثلاثية الأبعاد كاميرا ذات شوت واحد. وتحتوي اللعبة أيضًا مكونات لعبة مقطع مرئي تمثّل أدوارًا ، ويقدم ابن كريتوس أتروس المعاونة في القتال. عمل أكثرية فريق تحديث اللعبة الأصلي على إله الحرب وصممه ليصبح متوفرًا وقائمًا على الأرض. تم إنتاج لعبة نصية قصيرة معزولة ، A Call from the Wilds ، في شهر فبراير 2018 وتتبع Atreus في أول مجازفة له.

إستلم إله الحرب اشادة دولية لروايته ، وتصميمه الدولي ، واتجاهه الفني ، والموسيقى ، والرسومات ، والشخصيات ، والنظام القتالي. شعر الكثير من المراجعين أنه نجح في إرجاع تفعيل السلسلة دون ضياع الهوية الرئيسية لأسلافها. وتلقت عددا من عشرات إعادة نظر الكمال، وربطه مع الله الأصلي من الحرب (2005)، واللعبة في سلسلة بأعلى تصنيف ائتماني، فضلا على إحدى الأعلى تصنيفا بين بلاي ستيشن 4 ماتشات في جميع العصور على إعادة نظر مجمع ميتاكريتيك. أحرزت اللعبة تأديةً تجاريًا جيدًا ، حيث بيعت أكثر من  خمسة ملايين نسخة أثناء شهر من إصدارها ، الأمر الذي جعلها أيضًا إحدى أفضل ألعاب PlayStation 4 مبيعاً تماما. ومن بين الجوائز والترشيحات الأخرى ، حصل God of War على جائزة Game of the Year عن طريق الكثير من الميديا وعروض الجوائز. تم إنتاج حكاية للعبة في آب عام 2018 ، تليها سلسلة من المسلسلات الكرتونية الأربعة التي بدأت في تشرين الثاني.
God of War هي لعبة مقطع مرئي للمغامرة من طرف ثالث. وهي تمتاز بكاميرا بلا مقابل على الكتف ، ومغادرة من الدفعات الجدولة الماضية ، والتي تضم كاميرا سينمائية ثابتة (ماعدا فيلم Betrayal الجانبي ثنائي الأبعاد في عام 2007). [6] تصويرًا سينمائيًا ، يتم عرض اللعبة في لقطة متتالية ، بلا قطع الكاميرا أو شاشات التحميل. [7] بصرف النظر عن أن القسط الأساسي الماضي ، Ascension (2013) ، قدم متنوع اللاعبين إلى السلسلة ، لكن تلك الدفعة هي لاعب واحد لاغير. [4] اللعبة مفتوحة ، لكنها ليست عالم مفتوح. [8] نظرًا لانفتاحه ، يمكن للاعبين صيامهم إلى أماكن غير مشابهة. [9] تم قطع السباحة ، وقدرة في الألعاب الماضية ، [10] ، واللاعبين عوضاً عن هذا استخدموا قاربًا ليعبروا أجسام المياه. [9] على ضد الألعاب الفائتة ، التي سمحت للاعبين بالقفز بحرية بأي توقيت ، غير ممكن القفز هذه اللحظة سوى في أنحاء محددة ، مثل الأحجار أو الحافة. في كل مناطق اللعبة ، يقاتل اللاعبون الخصوم الأسطوريون الإسكندنافيون ، مثل الجان الجان ، وولف ، و draugrs ، [11] وأيضا Gullveig و revenants ، مخلوقات سحقت من قبل سحر seiðr ، من ضمن أشياء أخرى كثيرة. [12] يتضح Valkyries كمعارك أساسية اختيارية ، ومن بين الكثير من المهمات الجانبية ، يمكن للاعبين تحرير التنانين المسجونين Fáfnir ، Otr ، و Reginn - الأقزام التي تحولت إلى تنانين - إضافة إلى قتال واحد يسمى Hræzlyr ، موقعة أساسية تستند إلى الرواية. 9] [13]

يتحكم اللاعب في شخصية Kratos

 في لعبة القتال المقاتلة وعناصر الألغاز. لا تتشابه كيفية اللعب بشكل ملحوظ عن الألعاب الماضية ، حيث تم إرجاع بنائها من الألف إلى الياء. [8] تحويل أساسي هو أن Kratos لم يعد يستعمل شفراته التصديق المزدوج ، وشفرات الوضع الحرج ، وسلاحه الافتراضي. عوضا عن هذا ، يستعمل فأسا ساحرا للمعركة ، يدعى فأس ليفاثان ، [14] وهو مشبع بسحر المكونات الجليدية. يمكن رمي الفأس على الخصوم واستدعائه بأسلوب سحرية إلى يده (فقط مثل ثور الشاكوش Mjölnir). أضخم الخصوم يملكون مقاصد دقيقة ورمي الفأس في هذه المقاصد يذهل العدو. ومن الممكن أيضاً أن يتم طرح السلاح في الأجسام البيئية لإحداث تفجر مدمر ، ويمكنه تجميد الأشياء وبعض الخصوم في موضع حل الفزورة إلى أن ينتهي استدعاء الفأس مرة ثانية إلى يد Kratos. لديه الفأس هجمات قياسية خفيفة وثقيلة ، وبمرور الوقت ، يمكن ترقيته مع الأحرف الرونية للسماح بهجمات رونية خاصة ، مع وجود فتحة واحدة لهجوم ضوء روني والآخر ثقيل. يوفر هذا للاعبين مجموعة متعددة من الاختيارات لتلبية طريقة اللعب المخصص بهم. [15] آخر سلاح حديث يستخدمه Kratos هو Guardian Shield. عندما لا يكون قيد الاستعمال ، فإنه يطوي ويبدو وكأنه فام على الساعد اليسار Kratos. عندما يتم استدعاؤه ، يمكن استعمال الدرع على نحو عشوائي ودفاعي ، فقط مثل لعبة Golden Fleece في الألعاب الماضية. [16] يستعمل Kratos أيضًا القتال اليدوي ، وهي أفضلية تم تقديمها في الأصل في Ascension. [6] يتم الاستحواذ على شفرات الحالة الحرجة ، المزروعة بسحر عنصري النار ، في وقت متأخر من اللعبة عبر جهاز مؤامرة وأداء بالمثل كما فعلت في الدفعات الجدولة الماضية ، ولكن يمكن ايضاً أن تحدث تحسين مع هجمات رهيبة خفيفة وثقيلة. [17]




رThe God of War is a series of video games of action and adventure from the Sony Foundation, based on the Greek mythology where it was taken from Ares, the god of war to the ancient Greeks. The first of the series as an enemy of the hero of the game is Kratos, who wants revenge from Ayers because he sees that the preacher to kill his wife and daughter.


God of War [a] is a video game that has been updated by Santa Monica Studio and published by Sony Interactive Entertainment (SIE). Released on April 20, 2018, for the PlayStation 4 (PS4), it is the eighth installment in God of War Series, the eighth chronologically, sequel to the 2010 God of War III. On the lost machets, which were taken from Greek mythology, and that is based loosely on Scandinavian mythology, the majority of which is set in ancient Norway in the field of Medkard. For the first time in that series, there are two basic parties: Kratos, the Greek god of the last war who is still as a character met to play for nothing, the young son of Atris. From time to time, the player may control the player negatively. In the wake of the death of the second wife and Atris' mother Kratos, she is faithful to her promise to spread her ashes at the highest climax in nine squares.Kratos keeps his turbulent past a mystery of Atreus, who is not aware of his divine nature.And along their journey, they face monsters and gods in the Scandinavian world.



Described by creative director Corey Barlug as imagined by the franchise, the primary conversion game is that Kratos uses a prominent ax to locate his magic instead of signing his double-chained blades. God of War also uses a shoulder-free camera, with a game in one shot, in contrast to a fixed-motion camera of lost entries. It was the first time that a three-dimensional AAA game used a single-shot camera. The game also contains video game components that represent roles, and the son of Kritos Etrus helps combat. Most of the original game update team worked on the god of war and designed it to become available and grounded. An isolated short text game, A Call from the Wilds, was produced in February 2018 and follows Atreus in his first venture.



The god of war received international acclaim for his novel, his international design, his artistic direction, music, drawings, characters, and the combat system. Many reviewers felt that he had succeeded in restoring the chain without losing the main identity of its predecessors. It received a number of dozens of perfect re-reviews, linking it with the original God of War (2005), and the game in the highest credit rating series, as well as one of the highest-rated PlayStation 4 matches of all time on the re-examination of the Metacritic Complex. The game has done well, selling more than five million copies within a month of its release, making it also one of the best-selling PlayStation 4 games. Among other prizes and nominations, God of War won the Game of the Year award through many media and award shows. A tale of the game was produced in August 2018, followed by a series of four cartoon series that began in November.

God of War is a video game for a third-party adventure.

 It features a free camera on the shoulder, and a departure from past scheduling payments, which includes a fixed movie camera (except the two-dimensional Betrayal 2D video in 2007). [6] Cinematography, the game is displayed in a sequential shot, without cutting the camera or loading screens. [7] Apart from the fact that the last basic installment, Ascension (2013), provided a variety of players to the series, but that installment is one player for nothing. [4] The game is open, but it is not an open world. [8] Due to its openness, players can fast to non-similar places. [9] The swim was cut off, and the ability of the past games, [10] and the players instead used a boat to cross the bodies of water. [9] Against the lost games, which allowed players to jump freely at any time, it is possible to jump this moment only in specific areas, such as the stones or edge. In all areas of the game, the legendary opponents of the Scandinavians, such as Elves, Wolves, and Draugrs, [11] and also Gullveig and revenants, fight creatures crushed by the magic of Seirr, among many others. [12] The Valkyries are seen as an optional primary battle. Among the many side missions, players can free imprisoned dragons Fáfnir, Otr, and Reginn - dwarfs that have turned into dragons - in addition to a single fight called Hræzlyr, a basic post based on the novel. 9] [13]



The player controls the character of Kratos in a fighting fighting game and puzzle elements. The gameplay is remarkably similar to the previous games, where it was reconstructed from the ground up. [8] A fundamental transformation is that Kratos no longer uses its dual authentication blades, critical mode blades, and its default weapon. Instead, he uses a magic ax for the battle, called the Levathan Ax, [14] and is full of the magic of the icy components. The ax can be thrown at the opponents and magically summoned to his hand (just like the Mkölnir). The greatest adversaries have precise purposes and throwing the ax in these destinations astounds the enemy. It is also possible to put the weapon in the environmental objects to cause a devastating explosion, and can freeze objects and some opponents at the site of the solution of the vassal until the call of the ax back to the hands of Kratos. The Ax has a light and heavy record attacks, and over time, it can be upgraded with runes to allow for special Rune attacks, with one slot for a Rooney attack and the other heavy. This provides players with a variety of choices to meet their custom play style. [15] The latest weapon used by Kratos is Guardian Shield. When not in use, it folds and looks like a femme on the left forearm Kratos. When invoked, the shield can be used in a random and defensive manner, just like the Golden Fleece game in past games. [16] Kratos also uses manual fighting, a preference originally presented in Ascension. [6] The acquisition of critical blades, planted with elemental elemental charm, is late in the game across a plot machine and performs similarly as it has done in past

ارسلها لاصدقائك !
ارسل تعليق
fav image