افضل 5 العاب تلعبها مع اصدقائك (بمايك للتكلم) للاندرويد و الايفون !🔥

افضل 5 العاب تلعبها مع اصدقائك بدون نت

افضل العاب تلعبها مع اصدقائك اذا كنت من عشاق الالعاب وتريد العاب تستمتع بها مع اصدقائك والعاب منوعه مثل العاب الاكشن والعالم المفتوح والقتال والعاب الاونلاين والعاب الاوف لاين في الفيديو اليوم هو افضل اختيار لك ها سوف نتعرف معنا على افضل 10 العاب للاندرويد بحجم صغير للاجهزه الضعيفه يمكنك الاستمتاع بها مع اصدقائك لعام 2021

افضل العاب تلعبها مع اصدقائك بدون نت

اللعبه الاولي - Trooper Shooter : هل مللت من ألعاب الرماية FPS النموذجية الحديثة على الإنترنت؟ هل سئمت من نسخة أخرى من CS GO أو PUBG أو Call of Duty أو غيرها من ألعاب الرماية متعددة اللاعبين؟ حسنًا ، لقد أتيت إلى المكان الصحيح. Trooper Shooter هي واحدة من أكثر ألعاب TPS العسكرية جنونًا وسرعة لتلعبها مع الأصدقاء عبر الإنترنت. أكمل المهام الصعبة ، جهز جنودك ، واسحق الأعداء! أظهر للعالم من هو الرئيس!

استمتع بواحدة من أروع الألعاب الديناميكية الخالية من الإنترنت أينما تريد! لا تقلق ، لعبة القتل التي تعتمد على الذكاء الاصطناعي سوف تتحدى مهاراتك في الرماية. لا تتوقع أن تكون هذه المعارك نزهة في الحديقة!تم تصميم لعبة إطلاق النار المجانية متعددة اللاعبين عبر الإنترنت لمحبي FPS و TPS مثلك! ماذا تنتظر؟ قم بتنزيل Trooper Shooter الآن وانضم إلى لعبة 5v5 shooter!


اللعبه الثانيه : Crossout Mobil : هي لعبة حركة أسطورية بعد نهاية العالم مع معارك جماعية في الوقت الفعلي. لقد تحول عالم ما بعد نهاية العالم المجنون إلى ساحة معركة ضخمة. المغيرين الشجعان في مركبات مسلحة مميتة يقاتلون من أجل الموارد والهيمنة. قم ببناء وحش كامل المعدن الخاص بك وقم بتحويل أعدائك إلى خردة!

 قاتل في فريق: معارك لاعب ضد لاعب 6 ضد 6 لاعبين. ستظهر معارك ما بعد نهاية العالم التي لا تعرف الرحمة من هو أفضل سائق!قم ببناء مركبتك الفريدة: سيارة مصفحة ثقيلة أو عربة ذكية أو عربة متعددة الأغراض - ابتكر رحلة تناسب أسلوب لعبك. مئات الأجزاء والملايين من التركيبات!

افضل 5 العاب تلعبها مع اصدقائك

اللعبه الثالثه - Arcforce : اما بقى يا صاحبي نفسك في لعبة جديدة لعبة قتال روبوتات لعبة بعالم كبير نسبيا تقدر تستمتع في كل العالم اللي موجود فيها في لعبة Arcforce هي افضل اختيار لك ممكن تجربه معنا في الفيديو ده. ببساطة مع بداية دخولك للعبة بتبدأ انك تختار اللي انت عايزه مع شخصيتك طبعا. قدامك هنا بقى خريطة كبيرة قوي وخرايط منوعة. تبدأ تختار الخريطة اللي تعجبك. بمجرد انك تدخل الخريطة خريطة كبيرة في اللعبة قوي جدا. بتدخل مع مجموعة تقدر كمان انك تدخل مع اصحابك. واللعبة بتحتاج انترنت عشان تقدر تشتغل. وكل اللي عليك انك تبدأ انك تقتل الروبوت التانية دي


عشان في الاخر انك تعيش. والروبوت اللي بيبقى معك انت بيكون معك شخصيتك الاصلية اللي بتختارها وبتكون موجودة فوق الروبوت. طبعا يا صاحبي تقدر تطور في الروبوت اللي معك لاقصى درجة اكتر روبوت جديد او شخصية جديدة افضل. ولكن كل ده مجاني داخل اللعبة. مع ارتفاع مستوياتك. مشكلة اللعبة الوحيدة بقى صعب ان حجمها هو واحد جيجا وميت ميجا يعني حجم كبير نسبيا بالنسبة لبعض الناس ولكن بصراحة مع اللعبة وكل المميزات اللي قلناها هي تستاهل الحجم ده. 


اللعبه الخامسه stumblyguys : اللعبة دي هي اكتر لعبة حرفيا قدرت تقلد full guys بالكامل على الموبايل. اللعب هنا في بداية تحميلها فهي حجمها صغير ومناسب لكل الاجهزة بتحمل اللعبة بتكون حوالي 150 ميجا بعد التثبيت بقى وبعد ما بتعمل كاش ليها وكل الحاجات دي بيكون حجم اللعبة بالكامل هو100 ميجا فببساطة كده تقدر تشغلها على كل الاجهزة حرفيا اول ما بتخش للعبة اللعبة هنا اونلاين يعني لازم الانترنت عشان تقدر تلعبها

افضل 5 العاب تلعبها مع اصدقائك للاندرويد و الايفون

 وبتقدر انك تضيف صحابك وتقدر تلعب معهم ولكن الفكرة هنا بقى ان هي بمستويات جديدة ومختلفة شوية عن عشان انت عارف طبعا موضوع الحقوق والمشاكل اللي بتحصل دايما للالعاب. بالاضافة بقى للخرايط الكتير قوي وحرفيا لو نفسك تجرب وكانك بتلعب النسخة الاصلية على الموبايل. اللعبة دي هي افضل اختيار سيب لك رابط اللعبة في الوصف ان شاء الله تقدر تحملها بكل سهولة وجربها وقول لي رأيك في التعليقات تحت.


ناتى الان الى التحميل : 


اللعبه الاولي - Trooper Shooter


اللعبه الثانيه - Crossout Mobil


اللعبه الثالثه - Arcforce


اللعبه الرابعه -Legendary Football


اللعبه الخامسه - Stumble Guys




حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-